Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=ВОУ1/2011/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18
1.


    Андрущенко, Віктор Петрович.
    Державно-громадський характер управління освітою / Віктор Андрущенко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 5-8. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--управління
Кл.слова (ненормовані):
державно-громадське управління -- державно-громадське управління -- демократизація освіти -- освітня політика -- держава -- громадськість -- історичний аспект -- моделі управління -- робота з батьками
Анотація: Аналізується потреба та можливості впровадження державно-громадського управління освітою; розглядається історичний досвід цього процесу та сучасні моделі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

2.


    Зубов, Вадим Олексійович.
    Глобалізована соціальність / Вадим Зубов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 9-13. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 60.5
Рубрики: Глобалізація
Кл.слова (ненормовані):
глобалізована соціальність -- соціокультурний простір -- кроскультурний пастиш -- глокалізація -- глобальні альянси -- системна економічна криза -- інформаційно-технологічний контроль -- соціальні мережі -- інформаційна культура
Анотація: У статті аналізується сутність та атрибути глобалізованої соціальності, окреслюються підходи до визначення її субстанціональної основи. Обґрунтовується, що саме кроскультурний пастиш характеризує специфіку сучасного соціального простору.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

3.


    Бойчук, Микола Андрійович.
    Основні форми демократії: український контекст / Микола Бойчук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 14-20. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 66.2(4УКР)
Рубрики: Демократія в Україні--особливості побудови держави
   Демократія--типи--моделі--форми

   суспільство України

Кл.слова (ненормовані):
представницька демократія -- пряма демократія -- політичне відчуження -- форми демократії
Анотація: Автор статті розкриває поняття "демократія", виокремлює притаманні державі демократичні риси, окреслює особливості побудови демократії в Україні.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.


    Шандор, Федір Федорович.
    Національна ідея як осердя національної свідомості / Федір Шандор // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 21-26. - Бібліогр.: 7 назв.
ББК 74.04(4Укр) + 66
Рубрики: Виховання національне
   Особистість--цілісна особистість--становлення

   Національна ідея--Україна

Кл.слова (ненормовані):
національна свідомість -- цінності -- формування особистості -- родина -- засоби масової інформації -- національна самосвідомість -- історична пам’ять -- національна культура
Анотація: Національна ідея розглядається як осердя національної свідомості з огляду на національні витоки, джерела народної культури, мудрості українського суспільства.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

5.


    Линовицька, Олеся Вікторівна.
    Академічні свободи та університетська автономія / Олеся Линовицька // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 27-31. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Університети--історичний аспект
   Вища освіта--академічні свободи

   Вища освіта--автономія навчального закладу

   Вища освіта в Україні

   освіта університетська

Кл.слова (ненормовані):
академічна свобода -- автономія навчального закладу -- університет -- самоврядування -- управління -- Болонський процес -- академічні чесноти
Анотація: Функціонування закладів освіти розглядається з огляду на притаманні їм академічні свободи та університетську автономію. Доводиться, що академічна свобода залишається основою університетського життя, яку нині треба перевизначити з урахуванням більш глибокої інтеграції навчальних закладів з економікою, ринком праці й програмою розвитку нації. Саме через розширення меж академічної свободи у виборі різних способів подання та засвоєння навчального матеріалу здійснюється нинішня модернізація вищої школи. Головним вектором цього процесу є забезпечення підготовки майбутнього спеціаліста до самостійної професійної творчої праці шляхом активізації пошукової діяльності викладачів та студентів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

6.


    Рябченко, Володимир Іванович.
    Традиційна педагогічна парадигма як "прокрустове ложе" вітчизняної вищої школи в розвитку особистості студента / Володимир Рябченко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 32-38. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: особистість студента
   Вища освіта в Україні

   соціалізація студентів

   Виховання студентів

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
автономія -- вищий навчальний заклад -- соціокультурне середовище -- парадигма -- виховне середовище -- університетський дух
Анотація: Аналітичний погляд на <розвиток особистості студента> крізь освіту, навчання, виховання й соціалізацію як поняття й процеси та їхню здатність осягнути особистість людини в її житті дає підстави стверджувати, що сучасна вітчизняна вища школа не лише знаходиться в полоні традиційної педагогічної парадигми, а й обмежена предметним полем педагогіки, що утворює своєрідне "прокрустове ложе" для дослідження й практичного вирішення комплексу проблем, якими обтяжена вища освіта. Для того, щоб нагальні й майбутні проблеми, пов'язані з розвитком особистості студента, успішно вирішувалися й педагогіка не ставала заручницею власних амбіцій як у теорії, так і в суспільній практиці, потрібно не обмежуватись предметним полем педагогіки, а виходити за його межі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

7.


    Іваній, Олена Миколаївна.
    Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя / Олена Іваній // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 39-44 : табл. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--правова компетентність
   Вища педагогічна освіта

   Виховання студентів--правове

   Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін

Кл.слова (ненормовані):
правова культура -- компетентність вчителя -- правова компетентність -- правова компетенція -- професійно-правова підготовка -- Основи правознавства, курс -- вивчення освітнього права -- правова освіта -- варіативний курс -- педагогічна освіта
Анотація: У статті розглянуто організаційно-педагогічні засади <формування правової компетентності> майбутніх учителів. Визначено зміст поняття "правова компетентність", основні показники формування правової компетентності вчителя. Запропоновано спецкурс "Правова компетентність вчителя", який спрямований на формування готовності студентів до застосування нормативно-правових і моральних норм як засобів вирішення професійних завдань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Бикова, Катерина Іванівна.
    Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ (заочне відділення) / Катерина Бикова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 45-52.
ББК 88
Рубрики: Психологія--методика викладання
   Підготовка майбутніх економістів--психолого-педагогічна підготовка

   Кафедра психології

   Навчання студентів--тестування

Кл.слова (ненормовані):
заочна освіта -- психолого-педагогічна підготовка -- формування особистості економіста -- активні методи навчання -- Основи психології та педагогіки, курс -- психологія, предмет -- педагогіка, предмет -- програмоване навчання -- міжпредметні зв’язки -- міждисциплінарний підхід -- викладання психології
Анотація: У статті подано методичні рекомендації з вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" в економічному ВНЗ на заочному відділенні, розкриваються теоретичні аспекти використання психологічних знань в міжособистому спілкуванні, розглядаються прийоми та способи налагодження ефективних відносин.
Особливістю статті є її міждисциплінарний характер.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.


    Тарасенкова, Ніна Анатоліївна.
    Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики / Ніна Тарасенкова, Ірина Акуленко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 53-66 : схема, табл. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів математики
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- методичні компетентності -- форми організації навчальної діяльності -- кейс-метод -- рефлексія -- педагогічна освіта
Анотація: У статті розглянуто місце і роль методичних компетентностей у системі професійної підготовки вчителя математики, проведено аналіз їх структури.


Дод.точки доступу:
Акуленко, Ірина Анатоліївна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

10.


    Акопян, Валерій Григорович.
    Екологічне самовиховання особистості / Валерій Акопян // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 67-73. - Бібліогр.: 19 назв.
ББК 74.2
Рубрики: виховання екологічне
   Екологічна свідомість--формування

   Педагогічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
екологічна свідомість -- екологічне самовиховання -- педагогічні технології -- технології екологічного виховання -- екологічна освіта -- еколого-естетичне виховання


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

11.


    Білогур, Влада.
    Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді / Влада Білогур // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 74-80. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Студенти ВНЗ--світоглядні орієнтації
   Виховання студентів

Кл.слова (ненормовані):
світогляд -- світоглядні орієнтації -- студентська молодь -- політичні орієнтації -- демократичні цінності -- політико-громадянська освіта -- економічні орієнтації -- цінності інноваційно-перетворювальної діяльності -- соціокультурні цінності -- соціалізація молоді -- духовність -- духовні цінності -- розвиток особистості студента -- гуманітаризація освіти -- світоглядна цілісність особистості
Анотація: Структура світоглядних орієнтацій сучасної студентської молоді розглядається крізь призму соціальних і духовних чинників її формування і розвитку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

12.


    Гарбар, Галина Анатоліївна.
    Технологія дослідження гостинності як соціального явища / Галина Гарбар // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 82-89. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 63.5(4Укр) + 75.8
Рубрики: Туризм в Україні--гостинність
Кл.слова (ненормовані):
гостинність як соціальне явище -- філософське дослідження -- технологія дослідження -- туризм -- суб’єкт туризму -- особистість -- туристична діяльність -- мотивація туризму -- типи туристів -- форми гостинності -- звичаї -- проксенія
Анотація: Моральний і соціокультурний зміст гостинності розглядається з огляду на її природу, сутність, форми і види.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

13.


    Богданова, Наталія Григорівна.
    Формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі / Наталія Богданова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 90-93. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Особистість студента
Кл.слова (ненормовані):
життєтворчість особистості -- інтелігентність -- формування особистості -- навчально-виховний процес -- конкурентоспроможність особистості -- самовдосконалення -- особистісно орієнтоване навчання -- комунікативно-творче середовище -- розвиток творчих здібностей
Анотація: Розглядаються засадничі аспекти формування культури життєтворчості особистості у вищому навчальному закладі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.


    Сахневич, Інна Андріївна.
    Культура використання медіазасобів - неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації / Інна Сахневич // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 94-98. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 73 + 74.58(4Укр)
Рубрики: Засоби масової інформації (ЗМІ)--вплив
   Молодь--негативний вплив ЗМІ

   Медіаосвіта--навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
медіаінформація -- Концепція впровадження медіаосвіти -- медіаграмотність -- медіакомпетентність -- засоби масової інформації -- Інтернет -- соціальні мережі -- відеопродукція
Анотація: У статті розглянуто деякі факти, причини та наслідки негативного впливу медіаінформації на свідомість української молоді та запропоновано впровадження медіаосвіти у навчальний процес усіх освітніх закладів як один із основних шляхів розв'язання проблеми.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.


    Костирєв, Андрій Геннадійович.
    Формування критичного мислення у студентів за допомогою застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін / Андрій Костирєв // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 99-105. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Викладання суспільно-політичних дисциплін в ВНЗ--формування критичного мислення
   Навчання студентів--методи медіаосвіти

Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- засоби масової інформації -- медіапедагогіка -- формування критичного мислення -- критична автономія особистості -- методи медіаосвіти -- медіаосвіта студентів
Анотація: Автор обґрунтовує необхідність застосування методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін у вищих навчальних закладах для <виховання критичного мислення> та <формування критичної автономії особистості> як обов'язкових передумов розвитку демократії в умовах інформаційного суспільства. У статті розкриваються мета, завдання, етапи та конкретні способи використання методів медіаосвіти в курсах суспільно-політичних дисциплін.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

16.


    Боркач, Євгеній Ілліч.
    Проблеми підготовки вчителів в Угорщині / Євгеній Боркач // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 106-111. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.584
Рубрики: Підготовка вчителів в зарубіжних країнах
   освіта педагогічна

   Угорщина--вища педагогічна освіта
    Угорщина--вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- зарубіжний досвід -- підготовка вчителів -- ступенева підготовка
Анотація: У статті аналізуються особливості ступеневої підготовки вчителів в Угорщині та проблеми, що виникли в результаті її впровадження: зменшення інтересу студентів до професії вчителя, незбалансованість підготовки за двома спеціальностями, зниження якості підготовки. Вихід із ситуації, що склалася, угорські фахівці вбачають у поверненні до інтегрованої системи підготовки вчителів, що існувала в Угорщині до Болонського перетворення вищої освіти країни.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

17.


    Зварич, Ірина Миколаївна.
    Сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США / Ірина Зварич // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 112-118. - Бібліогр.: 8 назв.
ББК 74.584
Рубрики: Викладачі вищої школи--педагогічна компетентність
   Викладачі вищої школи--зарубіжні країни

   Якість знань

   Педагогічні дослідження

   США--викладачі вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна компетентність викладачів -- оцінювання -- діагностування -- рейтинг -- адміністрація -- експерти
Анотація: Розглянуто сутність проблеми педагогічної компетентності викладачів у вищих навчальних закладах США на основі наукової літератури, проаналізовано дослідження науковців, підтверджено визначення і зроблено висновки щодо об'єктивності її оцінювання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

18.


    Шубін, Олександр Олександрович.
    Реалізація компетентнісного підходу у формуванні майбутніх фахівців як основа конкурентоспроможності сучасного ВНЗ / Олександр Шубін, Інна Сіменко, Ірина Пальцун // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 119-125 : табл. - Бібліогр.: 20 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: Вища освіта в Україні--компетентнісний підхід
   Випускники ВНЗ--компетенції

   Вищі навчальні заклади--конкурентоспроможність

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетенції -- компетентність -- ключові компетенції -- компетенції випускника -- вимоги роботодавця до випускника
Анотація: У статті розглянуто ідеогенез розвитку компетентнісного підходу. На основі лексико-семантичного аналізу досліджено співвідношення термінів "компетенції" і "здатності". Доведено потребу застосування компетентнісного підходу в національній системі освіти; виокремлено ключові компетенції випускників ВНЗ, яких наймають на посади спеціалістів та лінійних менеджерів.


Дод.точки доступу:
Сіменко, Інна Віталіївна; Пальцун, Ірина Миколаївна

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

 
Статистика
за 23.05.2024
Кількість запитів 61721
Кількість відвідувачів 1579
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя